Wednesday, 7 February 2007

Outdoor neconventional Bergenbier


Bergenbier continua comunicare de marketing neconventionala cu care ne-a obisnuit pana acum.Adresandu-se unui target deja bine stiut- barbatii , brandul deveninid "un complice al barbatiilor" o noua reclama outdoor isi face aparitia."Daca treci pe bulevardul Coposu sau pe Aurel Vlaicu, e imposibil sa nu observi, niste cearsafuri albe innodate, coborand de la cate un etaj catre trotuar, insotite de mesajul "Prietenii stiu de ce". Prin acest canal de comunicare neconventional, Bergenbier si Leo Burnett vorbesc barbatilor despre o situatie in care iubitorii de aventuri, cu ceva imaginatie si curaj se mai intampla sa se intalneasca" declara www.SMARTfinancial.ro.

O idee inedita si iesita din comun mai ales la noi in tara unde comunicarea neconventionala este inca la inceput.


Labels: , ,

1 Comments:

Blogger Raluk said...

Am vazut si eu respectiva "reclama". Chiar super super tare. Bergenbier este un brand care si-a cunoscut mereu foarte bine consumatorul si s-a adresat strict acestuia.

7 February 2007 at 23:49  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


free counter
Online Users


My blog is worth $1,693.62.
How much is your blog worth?