Terminologie
OTS (Oportunity To See)Deoarece este foarte greu (timp si bani) de determinat cine a fost expus efectiv la mesajul publicitar, in practica se identifica numarul celor care au avut oportunitatea de a vedea mesajul (erau in fata televizorului, au citit ziarul sau au trecut prin fata unui panou publicitar), fara a se stii cu exactitate daca au si fost atenti la mesaj.Daca un individ trece prin fata unui panou publicitar nu inseamna ca a vazut reclama. El a avut oportunitatea de a vedea reclama.
Reclama tip Spread O reclama de presa formata din doua pagini in oglinda (alaturate).
Reclama tip "Gatefold"Format de pagina care se desface intr-un format mai mare decat celelalte pagini dintr-o publicatie.
Reclama tip "Interstitial"Reclama on-line care apare pe un site vizitat, reclama prin care intregul ecran este acoperit de o reclama animata pentru maxim 7 secunde.
Reclama tip Spread O reclama de presa formata din doua pagini in oglinda (alaturate).
Reclama tip "Gatefold"Format de pagina care se desface intr-un format mai mare decat celelalte pagini dintr-o publicatie.
Reclama tip "Interstitial"Reclama on-line care apare pe un site vizitat, reclama prin care intregul ecran este acoperit de o reclama animata pentru maxim 7 secunde.
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home