Wednesday 31 January 2007

Terminologie

OTS (Oportunity To See)Deoarece este foarte greu (timp si bani) de determinat cine a fost expus efectiv la mesajul publicitar, in practica se identifica numarul celor care au avut oportunitatea de a vedea mesajul (erau in fata televizorului, au citit ziarul sau au trecut prin fata unui panou publicitar), fara a se stii cu exactitate daca au si fost atenti la mesaj.Daca un individ trece prin fata unui panou publicitar nu inseamna ca a vazut reclama. El a avut oportunitatea de a vedea reclama.
Reclama tip Spread O reclama de presa formata din doua pagini in oglinda (alaturate).
Reclama tip "Gatefold"Format de pagina care se desface intr-un format mai mare decat celelalte pagini dintr-o publicatie.
Reclama tip "Interstitial"Reclama on-line care apare pe un site vizitat, reclama prin care intregul ecran este acoperit de o reclama animata pentru maxim 7 secunde.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


free counter
Online Users


My blog is worth $1,693.62.
How much is your blog worth?