Cosmote Relatii cu clientii
Cosmote imbunatateste calitatea serviciilor de relatii cu clientii prin utilizarea unui software special dezvoltat de Genesys Telecommunication Laboratories pentru operarea unui call center.
Noul software si implementarea acestuia au fost realizate de Ascenta, divizia de consultanta si servicii IT a Grupului Softwin. Proiectul va fi finalizat la sfarsitul lunii martie si a implicat o investitie de peste jumatate de milion de euro. De asemenea Cosmote si-a extins echipa de relatii cu clinetii, utilizatorii beneficiind de timp mai rapid de preluare si solutionare a apelurilor in call center si de o calitate superioara a serviciilor de relatii cu clientii. In plus, noul sistem va permite utilizatorilor acces gratuit la informatii despre facturi, istoricul listei de apeluri si alte detalii despre contul lor.
www.markmedia.ro
Noul software si implementarea acestuia au fost realizate de Ascenta, divizia de consultanta si servicii IT a Grupului Softwin. Proiectul va fi finalizat la sfarsitul lunii martie si a implicat o investitie de peste jumatate de milion de euro. De asemenea Cosmote si-a extins echipa de relatii cu clinetii, utilizatorii beneficiind de timp mai rapid de preluare si solutionare a apelurilor in call center si de o calitate superioara a serviciilor de relatii cu clientii. In plus, noul sistem va permite utilizatorilor acces gratuit la informatii despre facturi, istoricul listei de apeluri si alte detalii despre contul lor.
www.markmedia.ro
Labels: Ascenta, Cosmote, CRM, Relatii clienti
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home