Friday 23 March 2007

Prostia


Sunt inca studenta la ASE in ultimul an.Nu pot sa zic ca ma inteleg bine cu toti colegii din serie, dar in grupa mea am gasit niste oameni deosebiti.Cu toate acestea mai exista unele specimene foarte ciudate, care dau astfel de mail-uri pe grupul facultatii.Pe mine mail-ul acesta m-a facut sa rad toata ziua....Multi nebuni.
"narcis, sa faci bine sa imi aduci talonu ala de drum data viitoare. si sa nu dea dracu' sa mai imi trimiti un mail de-ala cu jicniri cum mi-ai trimis anu' trecut ca de abia l-am tinut pe prietenu meu sa nu vina sa-ti rupa moaca.asta pe de o parte. ca m-am saturat sa tot inghit jicniri de la voi cat am fost colegi, sa rada in ore de mine isterica aia de ****....asa, si daca nu binevoiesti sa imi dai talonu, nu-i nimic, nu ca as avea nevoie de el, ca oricum am masina, dar am si eu un motiv in plus sa te fac de cacat la decan. nu-ti spun ca tati il cunoaste personal, de la minister (ca e consilier personal al ministrului, poti sa verifici daca nu ma crezi).
*************
pentru voi ******* (scorpia aia, lol)"

Labels: ,

2 Comments:

Blogger BĂNĂŢEANU said...

Ai dreptate, eu chiar am inceput o serie de posturi "prostia la putere", dar uitandu-ma in jur in ultimele zile, mi-am dat seama ca fenomenul e mult mai mare si voi continua sub sloganul "prostia la romani"

23 March 2007 at 09:12  
Blogger Spl3en said...

Pacat de tara asta ca are astfel de oameni.Parca e din ce in ce mai multa prostie.

23 March 2007 at 09:20  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


free counter
Online Users


My blog is worth $1,693.62.
How much is your blog worth?