Thursday 22 March 2007

Se intampla in Romania


Cum poti sa ajungi la Biroul de Credite?
Foarte simplu:
-ai credit si nu l-ai platit
-nu ai credit, dar ai card de debit la BRD

Sa va povestesc.M-am dus la Altex sa fac primul meu credit("rate doar cu buletinul").Nu era vorba de o suma fabuloasa, dar vroiam sa imi cumpar ceva urgent.Vorbesc cu un domn de la credite.Se uita la mine.Ma intreaba "Cati ani aveti?"II zic 22 ani.(Nu imi arat varsta par mult mai mica si toata lumea ma ia la misto)EL:Aaaaa nu se poate trebuie adeverinta de la serviciu.EU-Am vb cu un consilier de al dvs si mi-a zis k nu am nevoie de adeverinta.EL:Pey ce salariu aveti?EU:AM ....EL:Mdea sa incercam...
Si stau si compltez o gramada de hartii.Se incurca in acte consilierul,le trimite gresit.Imi spune ca imi da SMS luni sa imi zica daca am obtinut creditul sau nu.Eu il rog sa ma sune nu sa imi dea SMS ca nu facem marketing direct!
Primesc luni un SMS"dosarul dvs a fost respins deoarece m-ai aveti un credit neplatit de 120 zile"
Plina de nervi, eu stiind k nu am facut in viata mea un credit sun pe nr de pe care am primit sms.Imi raspunde o doamna cu o voce sictirita."Dea...Ne-ati mintit ati spus k nu mai aveti alte credite.Doamna nici nu am alt credit cred k este o greseala.Ati putea sa imi ziceti de ce apar restanta la Biroul de Credit.Doamna:Nu, asta trebuie sa stiti dvs."
Sun la Biroul de Credit.Mi se spune sa completez 2 cereri sa le trimit pe mail si in 15 zile maxim voi primi raspuns.
Spre surprinderea mea in 2 zile am primit raspuns .Figuram ca avand o line de credit la BRD de prin octombrie 2006.
Sun la call center la BRD.Imi raspunde o domnisoara f amabila, mult prea amabila.
Ii spun ca am avut un card de DEBIT de la BRD pe care imi primeam salariu, dar de 2 ani de zile nu mai folosesc acest card si mi se parea absurd sa apar ca avand un credit facut.
Domnisoara de la call center nu stie ce sa imi spuna, isi cere scuze si ma cheama la sucursala BRD de unde mi-a fost facut cardu.
Ajung la banca vb cu cineva de acolo.Ii explic situatie se uita in istoricul meu si imi spune k e o greseala.K nu am nici un credit si k nu intelege de ce apar la Biroul de Credit.
"Domnule asta nu inteleg nici eu de aceea am venit la dvs. sa ma lamuriti."
Ma trimite la un consilier BRD.O iau de la inceput cu toata povestea.Se uita consilierul in PC si imi zice.Mdea aveti de plata doar niste comisioane nu e vorba de nici un credit.
Fac eu scandal k nu e posibil sa faca BRD o asemenea greseala.
Ca sa se scoata imi spune o poveste cum ca de acum inainte si comisioanele neplatite apar k fiind credite?!?!?!
Si ma roaga sa fac o cerere in care sa scriu again ce am patit si k o sa ma stearga de la Biroul de Credite deoarece e greseala BRD!!!
Eu un lucru nu inteleg.O data mi se zice k e vina bancii dupa aceeasi persoana imi zice k si comisioanele apar drepta credite!!!
In fine poate o sa se puna si ei de acord cumva...
Oricum BRD si-a pierdut un client.Eu mi-am facut cerere si mi-am inchis contu de la BRD si nu o sa mai apelez niciodata la ei...

Numai in Romania se poate intampla asa ceva.Nu am credit dar figurez la Biroul de Credit!

Labels:

4 Comments:

Blogger IgorCreation said...

Romania este de a dreptul surprinzatoare dar locuitorii ei sunt si mai uimitori prin prostie ! Intotdeauna am considerat brd drep banca cu cele mai proaste servicii, cel putin au niste angajati incomptetenti ( sunt lamurit) ! BRD _banca de retardati debili ! huoooo

22 March 2007 at 16:04  
Blogger Cristina said...

am patit si eu exact la fel cu un card de la brd.. tot cardul de la softwin. Se pare ca era obligatia celor de la softwin sau ceva de genul sa ne anunte cand am plecat din firma ce e cu cardul de salariu..oricum, si eu sunt in biroul de credit.. si singura banca de la care am putut lua credit ..surpriza..doar de la brd..ce ziceti de asta?

22 March 2007 at 16:14  
Blogger BĂNĂŢEANU said...

Fantastic. Nu incetez sa ma mai minunez de cate rahaturi se pot intampla in Romania. E incredibil, deci nu am cuvinte. Cum sa ai card de debit, nu platesti niste comisioane si sa apari la Biroul de Credit, eventual aveai o datorie fata de BRD, dar nu sa te treaca la rau platnic. Si din 2006 de nu te-au anuntat ca ai de platit comisioane, huo de doua ori.

22 March 2007 at 20:18  
Blogger Unknown said...

trebuia sa stii de cardul ala si ca iti percepe comisioane lunar ca-l folosesti sau il tii in buzunar.. daca nu-l folosesti renunti la card, inchizi contul si gata. in momentul in care nu iti platesti comisioanele si nu ai sold in cont deja intri pe minus si asta este echivalent cu un credit pe care ti-l acorda banca. din moment ce acum si cand nu-ti platesti facturile vodaphone poti aparea in biroul de credite e cu atat mai normal sa intri cu asemenea intarzieri la comisioanele datorate bancii pt card.

25 November 2007 at 12:35  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


free counter
Online Users


My blog is worth $1,693.62.
How much is your blog worth?