Perle licenta 2007
Ca tot mai am 2 saptamani si dau licenta, au gasit pe blogul lui Dan Petre(D&D Research) perle de la examenul de licenta 2007 SNSPA specializarea Publicitate.Nu stiu nici eu bine daca e de ras sau de plans.Ciudat ca unii oameni dupa 4 ani de facultate pot compune asa ceva.
Subiectul a fost “principalele tipuri de publicitate care se adreseaza consumatorilor finali”.
Bine ca e grila examenul la ASE ca cine stie ce ar mai iesi din gura ase-istiulor.
Locul I: „ATL este un tip de comunicare indirecta a reclamei si prin aceasta nu se adreseaza direct consumatorilor finali. Sunt folosite canalele de transmitere a reclamei in ATL, deci vom trece la BTL pe care o vom imparti in forme de publicitate exacte, ce se adreseaza consumatorilor finali: afisul public, banerul, publicitatea prin produs. Publicitatea prin produs este metoda prin care la cumpararrea produsului pe acesta exista o reclama la un alt produs. Publicitatea prin afis este un mod care in epoca noastra a ajuns la un stadiu foarte avansat de creativitate, aparand in moduri neasteptate sau in modalitati care generaza iluzii optice placute”.
Locul II: „Avem apoi publicitatea de mesaj care vine sa transmita incununarea ideii de produs prin mijloacele consacrate. Astfel, avem publicitate de tip BTL in care intalnim manifestari de mesaje publicitare sub forme de publicitate prin ziare, televizor, radio si afisaj stradal, cat si publicitate de tip USP care desi noua se manifesta prin diverse canale de comunicare de tipul internetului sau al comunicarii ideii de brand la nivel de afacere business to business”.
„Pozitionarea este primul tip de Publicitate. Aici se da viata Produsului si acesta isi ocupa un loc pe piata, pozitia sa pe care o merita”.
„In ultimul timp se pune un accent tot mai mare pe consumatori”.
„ATL – abowt the line”.
Mai multe perle aici .
Subiectul a fost “principalele tipuri de publicitate care se adreseaza consumatorilor finali”.
Bine ca e grila examenul la ASE ca cine stie ce ar mai iesi din gura ase-istiulor.
Locul I: „ATL este un tip de comunicare indirecta a reclamei si prin aceasta nu se adreseaza direct consumatorilor finali. Sunt folosite canalele de transmitere a reclamei in ATL, deci vom trece la BTL pe care o vom imparti in forme de publicitate exacte, ce se adreseaza consumatorilor finali: afisul public, banerul, publicitatea prin produs. Publicitatea prin produs este metoda prin care la cumpararrea produsului pe acesta exista o reclama la un alt produs. Publicitatea prin afis este un mod care in epoca noastra a ajuns la un stadiu foarte avansat de creativitate, aparand in moduri neasteptate sau in modalitati care generaza iluzii optice placute”.
Locul II: „Avem apoi publicitatea de mesaj care vine sa transmita incununarea ideii de produs prin mijloacele consacrate. Astfel, avem publicitate de tip BTL in care intalnim manifestari de mesaje publicitare sub forme de publicitate prin ziare, televizor, radio si afisaj stradal, cat si publicitate de tip USP care desi noua se manifesta prin diverse canale de comunicare de tipul internetului sau al comunicarii ideii de brand la nivel de afacere business to business”.
„Pozitionarea este primul tip de Publicitate. Aici se da viata Produsului si acesta isi ocupa un loc pe piata, pozitia sa pe care o merita”.
„In ultimul timp se pune un accent tot mai mare pe consumatori”.
„ATL – abowt the line”.
Mai multe perle aici .
Labels: atl, btl, licenta 2007, publicitate, SNSPA
1 Comments:
Eu nu prea am inteles care e treba cu ATL si BTL. Oricum, spor la licenta!
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home