Sunday 1 April 2007

Norbit





Am fost ieri la film deoarece ma plictiseam.Plimbandu-ma prin Romana am vazut ca la cinema Studio era in programul zilei filmul Norbit, comedie cu Eddie Murphy.
Am intrat sa vad la ce ora ruleaza si am fost suprinsa sa vad ca pretul biletului este foarte scazut.Pentru orele 10-14 biletul costa 4 ron.Nu am mai stat pe ganduri si mi-am luat bilet.Nu e foarte mare sala, insa e curata si nu este firg ca la Patria.
Filmul mi-a placut foarte mult, o comedie americana cu happy end.Un film tocmai bun de savurat in week-end.Asa ca daca nu aveti ce face puteti sa vedeti filmul Norbit.
Numele meu este Norbit Albert Rice si am fost orfan..." Asa incepe povestea lui Norbit, care a fost crescut de Dl. Wong la restaurantul si orfelinatul Golden Wonton. Acolo, Norbit si-a intalnit sufletul pereche, adorabila Kate. Cei doi au devenit inseparabili - si lucrurile au ramas asa pana cand Kate a fost adoptata si l-a parasit pe Norbit pentru a-si incepe noua viata.
Restul va las sa descoperiti singuri.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


free counter
Online Users


My blog is worth $1,693.62.
How much is your blog worth?