Saturday, 24 February 2007

Skol are o nouă campanie de imagine


Campania al cărei buget depăşeşte 1.000.000 euro în această sumă fiind incluse producţia spotului şi campania de comunicare din 2007 este dezvoltată de Tempo Advertising, va fi difuzată pe principalele posturi TV naţionale şi este adaptată pentru presa scrisă, outdoor.
Campania „Încă un rând, încă un gând” a aparut pentru a corespunde mai bine target-ului persoane de sex feminin sau masculin, tinere si dinamice.
Campania de imagine se regăseşte şi la nivelul packagingului, iubitorii mărcii putându-se bucura de noile doze Skol, cu un design special adaptat conceptului creativ.

Labels:

1 Comments:

Blogger BĂNĂŢEANU said...

E limpede ca-i buna? Cand mergem la un Skol nou si imbunatatit?

24 February 2007 at 19:54  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


free counter
Online Users


My blog is worth $1,693.62.
How much is your blog worth?