Noi tendinte in marketing
Marketingul este vital, crucial, indispensabil.
"Orice afacere din orice domeniu poate sa beneficieze de pe urma utilizarii blogurilor pentru a transmite lumii informatii despre ce are de oferit. Drept urmare, castiga clienti, dar si raspunsuri imediate ale acestora legate de oferta. Noile metode de marketing eficient includ crearea unor campanii "virale", evenimente concentrate in jurul clientului si programe si concursuri motivatoare, care sa ii ajute pe acestia sa transmita informatiile mai departe. Specialistii spun ca managementul unei companii poate invata foarte multe citind bloguri. Astfel, poate afla ce spun deopotriva clientii si nonclientii despre afacerea pe care o conduc.
In urma cu 10 ani, atat e-mail-ul, cat si Internetul erau practic necunoscute si de aceea putin exploatate de consumatorul roman. In topul investitiilor in Internet, domenii precum finantele, auto, IT si in ultima perioada distributia au foarte mult de castigat prin digital marketing. O campanie digitala permite o targetare mult mai eficienta decat in cazul utilizarii TV-ului, de exemplu, ca si canal de comunicare. De multe ori o campanie poate contine un element viral ce permite un grad de penetrare foarte ridicat fara costuri suplimentare. Permission marketing este un concept care presupune din start acordul dat de catre consumator advertiserului pentru a fi informat. Nu pentru a primi reclame, oferte speciale sau alte informatii de acest gen, ci pentru a primi informatii relevante pentru el, consumatorul final. Mecanismul de functionare pentru permission marketing are doua componente.
Una se refera la recrutare, adica la acea parte de atragere a consumatorilor in a se inscrie in programe de comunicare sau loializare. A doua componenta de permission marketing se refera la comunicarea directa si continua si presupune conversatia directa, indiferent de canal - e-mail, SMS, telefon -, care este de preferat sa fie targetata si relevanta.
Conceptul de field marketing presupune desfasurarea de actiuni de promovare a brandului si, implicit, de crestere a vanzarilor, chiar la punctele de vanzare. In general, cele mai folosite instrumente in field marketing sunt promotia la punctul de vanzare, samplingul, demonstratia de produs - care permit cumparatorului sa cunoasca toate caracteristicile functionale ale acestuia. Field marketing-ul poate crea diferenta la punctul de vanzare, fiind stiut faptul ca 70% din decizia de cumparare este luata la raft."
sursa:SmartFinancial
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home