Sunday, 4 March 2007

Si ceva teorie


Publicitatea Outdoor

Avantajele Outdoorului:

  • Reach ridicat;
  • Frecventa de expunere ridicata;
  • Cost per mie scazut;
  • De multe ori ultimul stimul inainte de decizia de cumparare;
  • Impact deosebit datorita designului;
  • Expunere 24 de ore din 24;
  • Este o prezenta ce nu poate fi evitata;
  • Poate fi folosit cu rezultate deosebite pentru a obtine un raspuns direct;
  • Poate fi folosit pentru a transmite mesajul către populatia dintr-o anumita zona geografica.

Dezavantajele Outdoorului:

  • Nivel scazut al atentiei acordat de public;
  • Timp de expunere foarte scazut;
  • Posibilitati limitate de segmentare a audientei (limitate în general la caracteristici geografice);
  • Este foarte dificil de determinat eficienta diferitelor vehicule;
  • În tara noastra exista probleme cu o serie de panouri amplasate ilegal pe spatiul public (şi este foarte greu sa-ti dai seama care sunt în regula şi care nu);
  • Exista probleme legate de disponibilitatea spatiilor;
  • Costurile inregistreaza o tendinta crescatoare;
  • Limite în ceea ce priveste conceperea mesajului. Acesta trebuie sa indeplineasca mai multe conditii: sa fie succint, sa poata fi receptionat corect de la distanta de către oameni aflati în general în miscare;
  • Datorita naturii mediului, marketerul poate fi pus în situatia de a negocia cu mai multe firme pentru a pune la punct o singura campanie.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


free counter
Online Users


My blog is worth $1,693.62.
How much is your blog worth?