Si ceva teorie
Publicitatea Outdoor
Avantajele Outdoorului:
- Reach ridicat;
- Frecventa de expunere ridicata;
- Cost per mie scazut;
- De multe ori ultimul stimul inainte de decizia de cumparare;
- Impact deosebit datorita designului;
- Expunere 24 de ore din 24;
- Este o prezenta ce nu poate fi evitata;
- Poate fi folosit cu rezultate deosebite pentru a obtine un raspuns direct;
- Poate fi folosit pentru a transmite mesajul către populatia dintr-o anumita zona geografica.
Dezavantajele Outdoorului:
- Nivel scazut al atentiei acordat de public;
- Timp de expunere foarte scazut;
- Posibilitati limitate de segmentare a audientei (limitate în general la caracteristici geografice);
- Este foarte dificil de determinat eficienta diferitelor vehicule;
- În tara noastra exista probleme cu o serie de panouri amplasate ilegal pe spatiul public (şi este foarte greu sa-ti dai seama care sunt în regula şi care nu);
- Exista probleme legate de disponibilitatea spatiilor;
- Costurile inregistreaza o tendinta crescatoare;
- Limite în ceea ce priveste conceperea mesajului. Acesta trebuie sa indeplineasca mai multe conditii: sa fie succint, sa poata fi receptionat corect de la distanta de către oameni aflati în general în miscare;
- Datorita naturii mediului, marketerul poate fi pus în situatia de a negocia cu mai multe firme pentru a pune la punct o singura campanie.
Labels: oudoor
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home