Wednesday 14 February 2007

Valentine's Day

Voi schimba putin tematica si nu ma voi axa numai pe teme de marketing sau advertising ...voi scrie si despre lucruri care se intampla zi de zi, care imi atrag intr-un fel sau altul atentia.
Am iesit azi de la serviciu si m-am gandit sa merg prin Romana.Idee nu tocmai inspirata avand in vedere ca azi era Valentine's Day si pe strazi era mare nebunie.Asa imi venea sa rad cum toate fetele aveau in mana un trandafir ce e drept cam ofilit, o punga de cadou si erau asa mandre de ele...Mie personal nu imi place deloc sarbatoarea asta mi se pare foarte hilara...Adica un an de zile nu ii dai niciun cadou nimic, nu ii arati ca o iubesti si deodata pe 14 februarie toata lumea isi arata dragostea...
Asa ca cel mai bun sfat ar fi sa va iubiti in fiecare zi nu numai o data pe an sa aratati dragostea pt jumatatea voastra...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


free counter
Online Users


My blog is worth $1,693.62.
How much is your blog worth?